12.8 C
Athens
Παρασκευή, 12 Ιουλίου, 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αϋπνίες; 10 συμβουλές για να κοιμηθείτε πιο εύκολα

Δεν είμαστε λίγοι εμείς που δυσκολευόμαστε αρκετά να κοιμηθούμε από νωρίς όσο και αν το θέλουμε. Εάν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία ατόμων, τότε σου έχουμε μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν ώστε να χουχουλιάσεις και να κοιμηθείς ευκολότερα!

1. Κρατήστε τα πόδια σας ζεστά, χρησιμοποιήστε κάλτσες.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

2. Προσπαθήστε να μείνετε ξύπνιοι.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

 Μια  μελέτη έδειξε ακριβώς αυτό: εάν πείτε στον εγκέφαλό σας ότι δεν θέλετε να κοιμηθείτε, τότε θα ερμηνεύσει το αίτημά σας με τον αντίθετο ακριβώς τρόπο. Αυτό μπορεί να ακούγεται παράδοξο, αλλά ονομάζεται αντίστροφη ψυχολογία.

3. Σκεφτείτε την ημέρα σας αντίστροφα.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

Ένα άλλο τέχνασμα αντίστροφης ψυχολογίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι να επαναλάβετε την ημέρα σας στο μυαλό σας. 

4. Πλύνετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

Βάλτε λίγο κρύο νερό στο πρόσωπό σας και ετοιμαστείτε για ύπνο. Όχι, δεν θα σας σοκάρει, αλλά αντίθετα, θα προκαλέσει αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται Mammalian Dive Reflex . Αυτό μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την αρτηριακή σας πίεση, κάνοντάς σας έτοιμους να κοιμηθείτε σαν μωρό.

5. Βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

Εάν κοιμάστε ανάσκελα, βάλτε ένα μικρό μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας. Αυτό θα μειώσει την πίεση στη σπονδυλική σας στήλη και θα επιτρέψει επίσης στο κάτω μέρος της πλάτης σας να αναλάβει τη φυσική του καμπύλη. Εάν κοιμάστε στο πλάι σας, βάλτε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας. Θα βοηθήσει τη σπονδυλική σας στήλη να είναι πιο ευθυγραμμισμένη.

6. Φάτε τυρί με χαμηλά λιπαρά.

10 ασυνήθιστοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πέσετε γρηγορότερα

Αν και το τυρί με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά δεν συνιστάται αργά το βράδυ, το τυρί με χαμηλά λιπαρά μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ